Home sweet home..?

Nu n'a'r våra 4 månader b'o'rjar gå mot sitt slut så har man b'o'rjat reflektera 'o'ver resan. 'A'r vi n'o'jda? Något vi kunde f'o'rb'a'ttra till n'a'sta gång? Vad har jag l'a'rt mig?

En tanke som slagit vår lilla grupp 'a'r att vi kommer sakna Chiang Mai.. vi kommer sakna vår lilla gata och vårt st'o'kiga lilla rum. Vi har alltid blivit lite ledsna n'a'r vi l'a'mnat ett st'a'lle som vi trivts på och denna gång blir det extra tufft! En hel månad har vi varit h'a'r och alla m'a'nniskor som vi ser varje dag kommer vi inte gl'o'mma i f'o'rsta taget.. Vår husmor Madam, vår goa mat-tant Tik samt alla tr'a'narna :)

Men sånt 'a'r livet. Folk kommer och går. Men v'a'nner och familj d'a'r hemma, de består..!

Vi saknar er alla och vi ser fram emot att få se er igen!

Kram // Killarna

Kommentarer
Postat av: najk

well, med 2 av 4 månader inräknat och 2 blöjjtråkiga månader hemma är det tiden i kina och kambodja som jag återkommer till mest :/. det jag inte saknar är rännskiten, som för övrigt magiskt försvann så fort jag satt ena foten på svensk mark :D

2010-03-01 @ 13:14:14
Postat av: mor

hej min älskade pöjk!

förstår att det känns konstigt att komma hem på sätt o vis-vi människor vänjer oss så fort vid miljöombyten-where ever i lay my hat is my home finns det en låt som heter.det bor nog en upptäckare i oss alla-man måste vädra vingarna-då o då-annars blir allt så enformigt o enahanda o trist!o vad lär man sig då? ej att ta för sig av vad livet har att erbjuda-det var nog ej för intet att din morfar va sjöman!en livsnjutare kallar jag honom nu!ett råd:lev o ta vara på livet nu medans du kan-allvaret kan komma sen-mycket senare!älskar dig mest av allt!puss o kram din mor

2010-03-02 @ 13:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0