Kickboxing madness :P

V'a'stkusten 'a'r f'o'rvånadsv'a'rt vild och festaktig.. eller 'a'r det bara vi som alltid hittar party?

Vet inte riktigt, men det jag vet 'a'r att Phuket och Koh Phi Phi har varit riktigt najs :D Vi har tittat på thaiboxning i alla dess former och festat loss med folk från alla olika nationaliteter! :) Vi har fiskat, badat och solat. Det enda som 'a'r kvar på schemat 'a'r dykarcertifikat och snorkeltripp runt omkring Koh Phi Phi. Vi skall 'a'ven åka till stranden d'a'r de spelade in filmen "The Beach" och slappna av på en av v'a'stkustens vackraste str'a'nder..

Alla dessa aktiviteter må vara underbara och roliga, men jag k'a'nner mig som en riktig turist.. en sån som det beklagas om i just "The Beach".. f'o'r er som har sett den vet nog vad jag menar..

Det 'a'r fler turister 'a'n thai h'a'r på 'o'n. Fulla engelsm'a'n, australiensare och svenskar som dansar på samma strand som de några timmar tidigare solade på.. Det må vara kul.. men jag saknar kina, d'a'r man var tvungen att staka sig fram på dålig mandarin. Jag saknar tempel, djungel och vackra vyer.

men jag saknar inte Sverige.. inte 'a'n ;)

så jag ska nog bara vara tyst och njuta av v'a'rmen.. 'a'ven om jag ligger på en fullpackad strand :P

puss puss

Kommentarer
Postat av: mor

hej min käre son!jag förstår att du ej saknar sverige!men jag vet att du saknar din kära mor,styvpappa o syrrorna!:)vi är nog många i detta land som längtar bort till andra länder-helst när vi har 50cm snö o ca 24-30 grader kallt.brr!mamma saknar dig såå mycket!men du ska ej tänka på oss i kalla sverige-utan du ska leva livet-lev livet lite åt oss också-vi stela gamlingar!det är så kul att läsa om dina upplevelser-dom lyser upp tillvaron i snömassorna!sköt om dig ponken o va rädd om dig-lova det!!jag älskar dig mest av allt-mammas stolthet!!puss & kram din mor

2010-01-08 @ 20:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0