He's back!

Han 'a'r tillbaka och taggad som aldrig f'o'rr! :D Men han ligger lite efter, så nu måste han slita hårt f'o'r att komma ikapp de andra! :P

           

                             Upp, ner, upp, ner, upp, ner, upp, ner..


Som man brukar s'a'ga: "Den snabbaste v'a'gen till en mans hj'a'rta går via hans mage". Om detta st'a'mmer så skulle vi grabbar vilja ge en speciellt alla hj'a'rtansdag h'a'lsning till vår k'a'ra k'o'ksmor!

        

Hon jobbar i ett litet och enkelt k'o'k ett stenkast från vårt boende, men trots dessa enkla medel så lagar hon f'o'rstklassig mat då hennes huvudsakliga ingrediens 'a'r k'a'rlek och omtanke. Hon ger oss g'a'rna bra portioner f'o'r bra priser och tycker om att vinka och le till oss varje gång vi joggar f'o'rbi hennes k'o'k. Hon har verkligen fångat våra hj'a'rtan! :3

        

Hon kan få en enkel r'a'tt som "Fried Rice with Chicken" att bli h'o'jdpunkten på vår dag och f'o'r bara 25 bhat (ca 7kr) så 'a'r den din. Hon serverar den med gratis bordvatten och en hj'a'rtv'a'rmande tekopp.

Glad Alla Hj'a'rtans Dag Allesammans! <3


Kommentarer
Postat av: mor

Glad alla hjärtans dag min älskade son!Älskar dig mest av allt!Du får livet att kännas fantastiskt o du lyser upp hela min tillvaro bara jag tänker på dig!den stolthet jag känner över att du är min son-finns det inte ord för!jag älskar dig så mycket-men det vet du redan:-)att min kärlek till dig är gränslös!finns alltid här för dig i vått o torrt!puss & kram från din mor

2010-02-14 @ 14:36:27
Postat av: Sofie

Glad alla hjärtans dag grabbar! :) Kul att höra att du mår bättre Jonas. Gud va underbart med fried rice with chicken, saknar det. Fortsätt träna hårt o hälsa grabsen! <3

2010-02-14 @ 17:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0