We are going to howl at the moon..

Gott folk, ni får urs'a'kta den dåliga uppdateringen av bloggen på senaste tiden. Detta beror på att min kamera 'a'r lite kn'a'pp och jag k'a'nner inte f'o'r att skriva så mkt om jag inte kan dela med mig av alla supercoola, underbara, vackra och roliga bilder jag har tagit de senaste veckorna..

Hoppas mina ord kan duga.. (Sorry Hanna Borg, jag vet att du inte gillar att l'a'sa)

Vi 'a'r nu på Koh Pangang! 'A'nnu en paradis'o' som Thailand 'a'r stolta 'o'ver. Skillanden mellan den f'o'rra 'o'n och denna 'a'r att partyfaktorn har stigit v'a'ldigt mycket. Vill du fira nyår? Då borde man g'o'ra det h'a'r.

F'o'r f'o'rsta gången på 25 år så 'a'r den fullmåne på nyårsafton, n'a'stan iallafall, n'a'ra nog f'o'r att dem ska g'o'ra om detta vanliga superparty på ca 20.000 pers till ett New Years Eve Fullmoon Party! St'o'rre! B'a'ttre! Tokigare! Vem vet hur många som kommer dyka upp på den kilometerlånga partystranden?

Kort sagt så 'a'r 'o'n fullbokad.. Det går inte att hitta boende nååånstans! Men vi 'a'r inte dumma. Vi har våra knep. Och vips! så har vi ett otroligt bra boende f'o'r 800 Bhat / natten. Delar man detta på 7 (jag, Rasmus, Keyvan, Joakim, Fredrik, Carro och Julia) så blir det otroligt billigt! :D Vi bor 5 minuters gåavstånd till partystranden, underbar utsikt från frukostbordet och vår k'a'ra Elias som varit på 'o'n i ca 4 dagar 'a'r inte långt borta :)

Det 'a'r några dagar från Nyår, men 'o'n kokar redan av fests'o'kare. Det 'a'r l'o'rdag kv'a'll, varje kv'a'll. Vi håller ihop. Vi skålar. Vi skrattar. Vi mår bra. Detsamma kommer vi g'o'ra varje kv'a'll fram'o'ver, f'o'r det kan gå v'a'ldigt vilt till på denna lilla party'o'. Speciellt på nyår. Speciellt n'a'r det 'a'r fullmåne ;)

Jag kallas nu f'o'r Pappa. Jag 'a'r klippan som alla står på. Julia kallas nu f'o'r Mamma. Hon 'a'r allas samvete som påminner oss om att inte g'o'ra dumma saker. Och Mamma o Pappa tar god hand om sina små busungar. Så att alla mammor och pappor d'a'r hemma kan slappna av..

Vi h'o'rs snart igen..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Mamma o Pappa, Gulligt!! :D

Bra att ni tar hand om varandra o inte gör FÖR dumma saker...lite bus måste det ju få va! Men det är väl ingen brist vara om jag känner er rätt ;)



Gott Nytt År!!

Trilla inte i plurret haha :)

Kramar

2009-12-29 @ 11:52:16
Postat av: mor

så häftig resa!vi som sitter här i kalla sverige-18,7 grader kallt, känner oss som tråkiga gamlingar som vi faktiskt är,haha!men av din blogg så har det börja rycka i rynkorna o vi måste ju fasiken också leva livet innan rullstolen kommer fram!din blogg inspererar till att man lever faktiskt bara en gång o då ska man leva det livet som man vill!ingen kan leva ens liv åt en-då kan det bli trist!!minns vad mor har sagt:lev livet o ha det skitkul o det viktigaste: va rädd om dig!o inga risbollar!

älskar dig mest av allt min skatt!puss o kram mamma

2009-12-30 @ 11:57:50
Postat av: hanna borg

hahahhahaha det är lugnt malm, skummar igenom lite då & då! :D Men bilder är helt klart bättre :d

2010-01-03 @ 21:29:51
URL: http://hannyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0