Marry Christmas!

F'o'rst av allt.. GOD JUL! :D
Har sett att alla d'a'r hemma har fått mycket sn'o', en riktigt vit jul :)

Vi 'a'r på Koh Samui, en 'o' strax utanf'o'r Thailands 'o'stkust med vita st'a'nder, palmer, klart vatten och klar himmel. Det 'a'r ca 30-35grader h'a'r och solen 'a'r skoningsl'o's.

Alla 'a'r h'a'r f'o'rrutom Elias, han åkte till en annan 'o' f'o'r att hitta boende inf'o'r Fullmoon Partyt som kommer vara på nyår. Ett superstort party på minst 20.000 pers :D Joakim, Rasmus, Fredde, Keyvan o jag valde att ta det lugnt på den lilla kokosn'o'ts'o'n. På båten 'o'ver hit så tr'a'ffade vi 2 små gulliga tjejer från Malm'o' som g'a'rna h'a'nger med ett g'a'ng kn'a'ppa grabbar som oss :D

Tillsammans med dessa små nya kompisar så har vi hyrt moppar f'o'r 40kr/dagen och åkt runt och utforskat 'o'n på egen hand. Vi har utforskat allt ifrån 80 meter h'o'ga vattenfall till skjutbanor. Vi har 'a'ven passat på att rida på lite elefanter runt omkring i jungeln :D Trots alla dessa roliga aktiviteter så var det något som saknades.. Det var ju jul! Fast man 'a'r utomlands o lever livet så 'a'r det vissa saker man saknar.. och på julafton så saknar man alltid svensk julmat :)

Till vår stora gl'a'dje så fanns det en svensk restaurang i stan som dukade upp till julbord, komplett med kalle anka i bakgrunden! :D Så vi åt oss m'a'tta på julost, julskinka, potatis, senaps sill och gravad lax :) mums
Vi avslutade middagen med att dela ut julklappar :)

Sedan skålade vi hela natten, sj'o'ng julsånger och hade en dunderjul :D

Jag kan inte l'a'gga upp bilder just nu. Min kamera krånglar. 'A'ven om denna kamera har varit med mig l'a'nge och 'a'r mig v'a'ldigt k'a'r så kanske det 'a'r dax att skaffa en ny :P

Från oss alla i v'a'rmen, till alla er i kylan.. GOD JUL <3

Kommentarer
Postat av: Farsan Baloo

Hej Sonen! GOD JUL!!!! Synd att vi missade dig när du ringde till farmor & farfar ;( Vi var där 20min senare. Hade varit nice å få höra din röst...Häftiga grejer ni gör i underbara och varma Thailand. Hoppas att ni får 5-6 härliga veckor där. Saknar dig grymt mycket...ILY Paps

2009-12-26 @ 00:44:05
Postat av: Jackie

Host hmm.. det jag försöker säga är att vi.. jag saknar dig. Kom hem nu pucko.

2009-12-28 @ 15:49:04
URL: http://jackie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0